خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/17 - 14:55
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران:

تداوم جنایات صهیونیست‌ها، آنها را درگیر جنگ بزرگتری می‌کند/ما بر هیچ حکومتی تکیه نداریم

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، گفت: ما تکیه ای بر برخی حکومت‌ها نداریم و آنها بدانند طوفان الاقصی یک قیام علیه خشونت نیست بلکه علیه اشغالگری است.

«ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در سرزمین های اشغالی و نوار غزه،  از حمایت‌های معنوی ملت ایران که شریک موفقیت‌های ملت فلسطین در این نبرد و پیروزی هستند، تشکر کرد و گفت: آنچه که در غزه رخ داد یک معجزه واقعی بود، این منطقه سالهاست در محاصره است اما مجاهدان توانستند وارد پایگاه های رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه شوند، نبرد همچنان در محورهای مختلف ادامه دارد و قطعاً برنامه ریزی های ما بسیار مطلوب است.



ابوشریف در ادامه تصریح کرد: دشمن در حال حمله به مناطق مسکونی و تاسیسات زیر بنایی است اما تاکنون خسارت های غیر قابل پیش‌بینی متحمل شده و روحیه مردم و مقاومت مستحکم تر از همیشه است. به اعتقاد ما یک نبرد طولانی را در پیش رو داریم.



نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه آبروی صهیونیست‌ها رفته است، گفت: این رژیم علی رغم حمایت‌های غرب و آمریکا شکست بدی خورده است و این قیام علیه آپارتاید رژیم صهیونسیتی بود و همه ملت فلسطین علیه آنها هماهنگ هستند.



وی خطاب به مقامات صهیونیستی، گفت: اگر این رژیم غاصب بخواهد بیش از این به جنایات خود ادامه دهد، منطقه شعله ور خواهد شد و این رژیم درگیر یک جنگ بزرگ تر خواهد شد.



ابوشریف با یادآوری حمایت جهان اسلام از محور مقاومت، افزود: حمایت مردم سراسر جهان اسلام در همه سطوح و موسسات مردمی در این سه روز قابل ستایش است اما ما به برخی حکومت‌ها هیچ تکیه‌‌ای نداریم البته برخی حکومت‌ها اعلام بی طرفی کردند و تعدادی از حکومت ها هم خواستار پایان خشونت ها شدند اما بدانند آنچه که توسط مقامات فلسطین رقم می‌خورد، خشونت نیست. این اقدامات مقابله با اشغالگری است و ما باید در مقابل آن و در مقابل توهین به مقدسات اسلام ایستادگی کنیم.



نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران همچنین تاکید کرد: ما با برداران مقاومت لبنان و حزب الله هماهنگ هستیم و اگر این هماهنگی‌ها نبود چنین عملیاتی محقق نمی‌شد، حزب الله در چنین جنگی بی‌طرف نیست و اگر دشمن صهیونیستی بخواهد به حزب الله هم لطمه‌ای بزند، آنها وارد صحنه می‌شوند زیرا آنها بخشی از جبهه مقاومت و قوی‌ترین گروه منطقه هستند و مارا تنها نمی‌گذارند./



پایان پیام

  • کد خبر : 369519
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار