خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/17 - 08:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
در پیامی صورت گرفت

تبریک ابراهیم رضایی به پزشکیان در پی پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری

ابراهیم رضائی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پیامی از حماسه حضور مردم ایران در انتخابات تقدیر کرد.

دکتر ابراهیم رضائی نماینده مردم دشتستان

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،  ابراهیم رضائی نماینده دشتستان و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حماسه حضور مردم ایران در انتخابات تقدیر کرد و به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر حماسه‌ای درخشان از مردم بزرگ ایران رخ نمود. اینجانب حماسه حضور ملت را گرامی داشته و معتقدم برنده قطعی و اصلی انتخابات ریاست‌جمهوری، ملت بزرگ ایران بود که زیر بمباران رسانه‌ای دشمن پای صندوق رای آمدند.

ضمن تبریک به دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور منتخب، از مردم شریف دشتستان بخاطر مشارکت ۵۶ درصدی در انتخابات و رای قریب ۶۰ درصدی به کاندیدای جریان انقلاب تشکر می‌کنم. شرایط حاضر فرصتی نو برای جریان انقلابی است تا بتواند مطالبه‌گر حل مسائل مردم، تحقق شعارها و رفع مشکلات معیشتی جامعه باشد. نباید از صحنه کنار رفت بلکه باید ایستاد و مطالبه کرد. در فرصت پدیدآمده همراه با رئیس‌جمهور جدید برای پیشرفت ایران و اعتلای انقلاب اسلامی تلاش خواهم کرد اما به عنوان وکیل ملت، تمام همتم بر استقرار عدالت اجتماعی، رفع کاستی‌ها و محرومیت‌های جامعه خصوصاً مردم مومن و انقلابی دشتستان بزرگ خواهد بود و سر سوزنی از حق شما فرو نخواهم کاست و غافل نخواهم شد.

با وجود ناگفته‌های بسیار، در فردای جشن ملی مشارکت پرشور ایرانیان در انتخابات، از خداوند منان موفقیت دولت جدید را در سربازی ولایت و خدمت به مردم خواستارم، بی‌تردید با همه توان در کنار این دولت برای ادامه راه شهدای خدمت، گره‌گشایی از مشکلات مردم و نیز زدودن ناکارآمدی‌ها و پلشتی‌ها خواهیم بود و تلاش خواهم کرد با ایفای دقیق نقش نظارتی به کارآمدی دولت چهاردهم کمک کنیم.


ابراهیم رضائی 

نماینده مردم شریف شهرستان دشتستان

۱۶ تیرماه ۱۴۰۳/

پایان پیام

  • کد خبر : 380337
کلمات کلیدی
محمد عکاف
خبرنگار

محمد عکاف

آخرین اخبار