خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/06 - 11:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور:

تبدیل فضای همدلی به رقابت‌های سیاسی به مردم آسیب می‌زند/ لزوم اتحاد و همبستگی بین دولت و مجلس

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: همه داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و اعضای ستادهای آنها لارم است امروز با تشکیل دولت با اتحاد و انسجام در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

محمد بیات در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به ضرورت همدلی مجلس و دولت برای حل مشکلات مردم، گفت: حضور مردم در انتخابات نماد اقتدار بود و امروز باید فضای رقابت به فضای رفاقت تبدیل شود. با همدلی دولت و مجلس باید اتحاد و انسجام امت اسلامی به نمایش گذاشته شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس دوازدهم، افزود: همه داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و اعضای ستادهای آنها لازم است امروز با تشکیل دولت با اتحاد و انسجام در کنار یکدیگر قرار بگیرند و همگام با قوای مقننه و قضاییه در مسیر رفع مشکلات مردم قدم بردارند.

وی یادآور شد: هرچه اتحاد و انسجام بین مسئولان بیشتر باشد، نتیجه به نفع مردم خواهد بود و مردم طعم خدمت را خواهند چشید اما اگر خدایی نکرده فضا همدلی به رقابت های حزبی و جناحی تبدیل شود، کشور دچار خسارت می شود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برنده واقعی انتخابات مردم هستند که به نظام مشروعیت بخشیدند و  اکنون نیز باید با اتحاد و انسجام مسیر خدمت به مردم ادامه پیدا کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 382824
کلمات کلیدی
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل

آخرین اخبار