خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/17 - 13:11
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : سیاسی
ابطحی در همایش بزرگ فرهنگیان شهر تهران؛

تبدیل جهان به دو قطبی ضدصهیونیست و صهیونیست/ معلمان در خنثی‌سازی نفوذ فکری غرب نقش مهمی دارند

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین ضمن تبیین اهمیت مقابله با نفوذ دشمن صهیونیستی در میان قشر دانش آموزان و جوانان کشورمان، گفت: معلمان در خنثی‌سازی نفوذ فکری غرب در جامعه نقش مهمی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، همایش بزرگ فرهنگیان شهر تهران "گرامیداشت دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی" پیش از ظهر امروز (سه شنبه ۱۷ بهمن ماه) با ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین، وزیر آموزش و پرورش و معلمان برگزار شد.



سیدمجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین در ابتدای این نشست، گفت:سران سه کشور در حدود هشتاد سال پیش جهان را بین خود تقسیم کردند و برای جهان اسلام و غیره هیچ ارزشی قائل نشدند اما امروزه شاهد خلق جهانی جدید در هستیم.



وی اظهار کرد: به عنوان مثال دانشگاه هاروارد وظیفه تربیت حکمران بر اساس تراز نظام صهیونیستی را بر عهده دارد اما پس از عملیات طوفان الاقصی، بیش از شصت درصد دانشجویان آن دانشگاه در تظاهرات ضدصهیونیستی شرکت کردند.



دستیار ویژه وزیر کشور در امور فلسطین و محور مقاومت، تصریح کرد: در این میان سفیر رژیم غاصب اسرائیل وارد دانشگاه هاروارد شد تا چهره این رژیم را با مظلوم نمایی تطهیر کند اما از سوی دانشجویان و با بدترین شرایط اخراج شد.



ابطحی با بیان اینکه امروزه همه مردمان دنیا خواستار تغییر نظام فعلی هستند، بیان کرد: بر این اساس مشاهده می‌شود بایدن اصرار بر پایان یافتن درگیری ها دارد، زیرا گفتمان جدید شکل گرفته و وضعیت داخلی ایالات متحده آمریکا را برهم زده است.



وی در این زمینه ادامه داد: هشتصد مقام آمریکایی به بایدن نامه دادند که از فلسطینیان حمایت کند زیرا دریافته اند دیگر نمی‌توانند بار رژیم اشغالگر قدس را بر دوش بکشند.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین با تاکید بر اینکه امروزه جهان به دو قطب صهیونیست‌ و ضدصهیونیست تبدیل شده است، اظهار کرد: امروزه حتی اعتراضات جلیقه زردها نیز تحت لوای طوفان الاقصی قرار گرفته است که نشان دهنده شکل گیری گفتمان جدید است.



دستیار ویژه وزیر کشور در امور فلسطین و محور مقاومت تصریح کرد: باریکه غزه در نوار محدود ۳۶۰ کیلومتری و با جمعیت حدود ۲ میلیون نفری، در مقابل رژیم غاصب اسرائیل تسلیم نشدند و این درحالیست که حتی هزاران نفر از مردم در این سرزمین شهید شده اند.



ابطحی با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۸۰ هزار نفر در شمال غزه زندگی می‌کنند، افزود: مردم فلسطین می‌دانند در صحنه عمل و میدان کجا قرار دارند، لذا میدان را صحنه پیرزوی می‌دانند و حاضر نیستند به مصر و دیگر کشورها به منتقل شوند.



وی با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس، گفت: صهیونیست ها اعلام کردند پنجاه و هشت هزار تن بمب تا روز ۱۱۲ جنگ بر سر مردم غزه ریخته اند که نشان دهنده اوج وقاحت است اما مردم غزه تسلیم نشدند.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین، ادامه داد: صهیونیست‌ها امروزه در نبرد ادراکی و رسانه ای نیز شکست خورده اند و دیگر نتوانستند مظلوم نمایی کنند که نشان دهنده پیروزی در ابعاد دیگر است.



دستیار ویژه وزیر کشور در امور فلسطین و محور مقاومت، افزود: امروزه هیمه آمریکا توسط جریان مقاومت درهم شکسته است؛ مشاهده می‌شود که آمریکایی‌ها مذاکره می‌کنند تا آبرومندانه از عراق خارج شوند.



وی اظهار کرد: قدس باید آزاد و پاکسازی شود زیرا صهیونیست‌ها نمی‌توانند در جایی باشند که امام عصر (عج) در آنجا نماز اقامه خواهند داشت.



ابطحی با اشاره به اهمیت جایگاه معلمان در تبیین موضوعات یاد شده، تصریح کرد: معلمان و مدیران بدانید تبیین عظمت دستاوردهای مقاومت برای دانش آموزان دارای اهمیت است؛ در واقع معلمان مکلف هستند خلق قدرت کنند تا تمهید ظهور صورت بگیرد زیرا در دعای عهد بر العجل تاکید می‌شود که بیانگر اهمیت موضوع مذکور است.



ابطحی گفت: خلق قدرت سلیمانی عزیز با تکیه بر فرمایشات رهبری معظم انقلاب صورت گرفت لذا امروزه مشاهده می‌شود که علی رغم وجود ناامنی ها در منطقه، شاهد تحولات و دستاوردهای مختلف علمی و غیره در ایران اسلامی هستیم.



ابطحی بیان کرد: صهیونیست‌ها تلاش های زیادی برای نفوذ کرده اند تا فرزندان ایران زمین را مهندسی فکری کرده تا با موضوعات دیگر سرگرم شوند.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین در این زمینه، خاطرنشان کرد: یقیناً به برکت ایمان و معارف جامعه معلمان کشورمان، فرهنگیان با نفس جدیدی در کلاس های درس حاضر خواهند شد تا راه خلق جهان جدید به خوبی طی شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 375824
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم