خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/17 - 17:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
بدری:

بیان اعتراض در بستری معقول امکان سوءاستفاده دشمن برای اغتشاش را از بین می‌برد

نماینده مردم اردبیل، سرعین و نمین در مجلس گفت: معترضین باید خواسته های خود را در بستری معقول بیان کنند و از طرف دیگر نظام حکمرانی نیز باید به آن توجه کرده و اشتباه را اصلاح کند، چنین فرایندی است که امکان سوءاستفاده دشمن برای اغتشاش را از بین می‌برد.

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: باید توجه شود برخی اعتراض‌های حق مردم عزیز به ویژه در موضوعات عدالت و توزیع منابع بوده که باید در بستری قانونی پیگیری شود تا دشمن نتواند از آن برای اغتشاش و ضربه به کشور و ملت استفاده کند.



عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه اعتراض و اغتشاش را باید از هم تفکیک کرد؛ افزود: از یک طرف معترضین باید خواسته های خود را در بستری معقول بیان کنند و از طرف دیگر نظام حکمرانی نیز باید به آن توجه کرده و اشتباه را اصلاح کند، چنین فرایندی است که امکان سوءاستفاده دشمن برای اغتشاش را از بین می‌برد.



بدری تصریح کرد: کار دشمن، دشمنی است و مصداق آن هم اغتشاش بوده اما مردم 43 سال با بصیرت و مقاومت در مقابل خدعه دشمن ایستاده‌اند، حال زمان آن است که مسئولان نیز با تلاش بیشتر، بسط عدالت و تصحیح شرایط و امور، پاسخ درخور این حرکت ملی را بدهند.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اغتشاش و تحریم دو لبه یک قیچی برای ضربه به ملت و کشور دانست و افزود: مردم ایران با بصیرت خود مقتدرانه این قیچی را شکسته اند، مسئولان با تصحیح شرایط به ویژه در عرصه اقتصاد و عدالت باید جوابگوی مطالبات مردم باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 351709
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار