خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/26 - 13:15
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
حسینی کیا:

به تصمیم نهایی فراکسیون انقلاب پایبند باشیم / نظر جمع معیار باشد

نماینده سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: اخلاق حکم می کند زمانی که در فراکسیون انقلاب اسلامی در جلساتی شرکت می کنیم بر اساس تصمیم نهایی جمع، تصمیم گیری کنیم.

سید جواد حسینی کیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر لزوم پایبندی به تصمیمات جمعی در فراکسیون انقلاب، گفت: زمانی که در فراکسیون در خصوص موردی مانند انتخابات هیات رئیسه اجماع کردیم، افرادی که در آن اجماع حضور دارند نباید برخلاف آن تصمیم اقدام کنند.



وی افزود: قاعده و اخلاق حکم می کند در تصمیم هایی که در فراکسیون به یک جمع بندی رسیدیم و همه افراد حضور دارند، افراد نسبت به تصمیم اتخاذ شده پایبند باشند.



این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: لازم است اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی در تصمیماتی که حضور دارند و رای گیری انجام می شود و در آن رای گیری حضور دارند، به تصمیمی که در نهایت گرفته می شود متعهد باشند و نظر جمع را معیار و مبنا قرار دهند و برخلاف آن تصمیم گیری نکنند.



نماینده سنقر در مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد: اخلاق حکم می کند زمانی که در فراکسیون انقلاب اسلامی در جلساتی شرکت می کنیم بر اساس تصمیم نهایی جمع، تصمیم گیری کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 361771
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار