خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/16 - 12:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
علیزاده برمی:

برگزاری رزمایش هسته‌ای آمریکا و متحدانش بیانگر هراس نسبت به تحولات بین المللی است

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: برگزاری رزمایش هسته‌ای آمریکا و متحدانش، نشان دهنده هراس کاخ سفید نسبت به رخدادهای اخیر در عرصه های مختلف خصوصا جنگ اوکراین است.

علی اکبر علیزاده برمی در گفت و گو با خبرنگار   خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با برگزاری رزمایش هسته‌ای آمریکا و متحدانش، گفت: این اقدام نشان دهنده هراس کاخ سفید نسبت به رخدادهای اخیر در عرصه های مختلف خصوصا جنگ اوکراین است.



نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها تصور نمی کردند روسیه بتواند در مقابل هجمه کشورهای غربی دوام بیاورد، اظهار کرد: در واقع آنها مشاهده کردند که ارزش پول ملی روسیه افزایش یافت و در این میان جنگ افزارهای غربی نیز نتوانستند روسیه را دچار چالش کنند.



وی در این زمینه، ادامه داد: در این میان سیاستمداران آمریکایی متوجه بروز شکاف میان کشورهای اروپایی در مقابل چگونگی تعامل با کاخ سفید شده اند؛ به عبارتی اظهارات چندی پیش رییس جمهور فرانسه پس از سفر به چین نشان داد آمریکایی ها در حال منزوی شدن هستند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بنابر وضعیت تشریح شده و دورنمای پیش بینی شده از سوی مقامات آمریکایی، مشاهده می شود واشنگتن با برگزاری رزمایش هسته‌ای آمریکا از طریق برخی متحدانش مانند انگلیس می خواهد نشان دهند همچنان ابتکار عمل و قدرت در عرصه بین المللی را در دست دارد.



عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که این رزمایش نیز موجب نشد روسیه از مواضع خودش عقب برود و حتی تجهیزات هسته ای خود را در حالت آماده باش قرار دادند؛ به عبارتی برگزاری این رزمایش موجب شد مجددا ایالات متحده در مخمصه قرار بگیرد از این رو مشاهده می شود که در بیانیه این رزمایش عنوان کردند صرفا درصدد برگزاری مانور بوده اند و هیچ کشوری مخاطبشان نبوده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 359531
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار