خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/03 - 15:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سلیمی:

برگزاری انتخابات چهره ای مناسب از کشور در جهان ترسیم کرده است

عضو هیات رییسه مجلس گفت:برگزاری انتخابات چهره ای مناسب از کشورمان در جهان ترسیم کرده است بنابراین به هر میزان که مشارکت مردم در انتخابات بالاتر باشد این چهره درجهان زیباتر خود را نمایان می کند.

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص لزوم مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران مراجعه به آرای مردمی است و احترامی است که برای نظر مردم دارد. ما در همه مراحل از جمله انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، شوراها و خبرگان رهبری مشاهده می کنیم که این مراجعه وجود دارد. این مراجعه نقطه قوتی برای نظام محسوب می شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس یازدهم اضافه کرد: مقام معظم رهبری از مراجعه به رأی مردم به عنوان مردم سالاری دینی یاد کردند از طرفی نیز انتخابات چهره ای مناسب از کشورمان در جهان ترسیم کرده است بنابراین به هر میزان که مشارکت مردم در انتخابات بالاتر باشد این چهره درجهان زیباتر خود را نمایان می کند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: انتظار از مردم فهیم  ایران اسلامی مشارکت در انتخابات در جهت تعیین سرنوشتشان است، از طرفی نیز با مشارکت بالا در انتخابات، شر دشمنان را دفع کرده و نقشه های شوم آنها را نقش بر آب کنند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات  از 4 اصل  سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت سخن گفتند چراکه در چارچوب انتخابات سالم می توان رقابت کرد و در بستر رقابت سالم می توان مشارکتی درست ایجاد کرد که به یک امنیت در کشور پایدار رسید./

پایان پیام

  • کد خبر : 376007
کلمات کلیدی
نسترن دقیقی
خبرنگار

نسترن دقیقی