خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/03 - 13:49
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
حجت‌الاسلام حسین‌آبادی در نشست با مسئولان کارگروه‌های اتاق وضعیت فلسطین؛

برگزاری اجتماع بزرگ سپاهیان مردمی قدس در نیمه شعبان/ پرداختن به محور مقاومت و طوفان الاقصی در برنامه‌های مسجد جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری اجتماع بزرگ سپاهیان مردمی قدس در ایام منتهی به نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران صبح امروز (سه شنبه ۳ بهمن ماه) در نشست هم‌اندیشی با روسا و دبیران کارگروه‌های اتاق وضعیت دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی، گفت: نیمه شعبان و اجتماع بزرگ در جمکران می‌تواند نگاه امیدآفرینی در جامعه ایجاد کند.



مسئول قرارگاه نیمه شعبان اظهار کرد: در ایام اربعین مشاهده می‌شود که مردم چطور در مسیر رسیدن به عتبات عالیات امید دارند از این رو در مفهوم انتظار نیز باید اقداماتی صورت بگیرد که منجر به امیدآفرینی در جامعه شود.



وی افزود: طی یک سال گذشته ۳۵۰ مجموعه مردمی فعالیت هایی در این زمینه انجام دادند و در سال جاری نیز پیش بینی شده ۵۰۰ مجموعه فعالیت داشته باشند.



معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: طبق برنامه ریزی ها، بیش از ۱۰ ملیت در این ایام به افراد خدمت خواهند کرد و پیش بینی می‌شود جمعیت بیش از ۵ میلیون نفری در ایام نیمه شعبان در مسجد جمکران حضور داشته باشند‌.



مسئول قرارگاه نیمه شعبان گفت: همچنین پویش امید بسازیم نیز برگزار خواهد شد تا بتوانیم مشکلات و گره هایی از افراد را باز کنیم از این رو روز نیمه شعبان را با محوریت روز امید در دستورکار قرار داده ایم.



وی با اشاره به اینکه محور مقاومت و نبرد طوفان الاقصی نیز در برنامه های نیمه شعبان مورد توجه قرار دارد، اظهار کرد: بر این اساس روز ۱۴ شعبان، اجتماع بزرگ سپاهیان مردمی قدس در مسجد جمکران برگزار خواهد شد؛ متعاقباً از افرادی که در پویش حریفت منم ثبت نام کرده اند، دعوت خواهد شد تا در این اجتماع حضور داشته باشند.



معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: صحن مسجد جمکران ظرفیت یکصد و پنجاه هزار نفری دارد لذا این اجتماع می‌تواند شکوه خوبی را رقم بزند و حمایت مردمی از محور مقاومت را نشان دهد؛ هر چند باید تلاش کنیم چنین اجتماعی در سایر کشورهای محور مقاومت نیز برگزار شود.



گفتنی است در ادامه این نشست، روسا و دبیران کارگروه‌های اتاق وضعیت دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی نیز به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص برنامه‌های نیمه شعبان پرداختند./



پایان پیام

  • کد خبر : 375161
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم