خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/25 - 16:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نجابت خبر داد؛

بررسی طرح هادی در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها/ مهلت نمایندگان به وحیدی

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از رسیدگی به طرح هادی روستایی توسط اعضای کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: وزیر کشور نیز جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان در صحن کمیسیون حاضر شد.

روح الله نجابت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست (سه شنبه 25 آبان ماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در قوه مقننه، گفت:حضور وزیر کشور جهت پاسخگویی به سوالات آقایان ذاکر و صباغیان نخستین دستور کار کمیسیون بود که البته نماینده مردم مهریز در مجلس مهلت یک ماهه برای پاسخ به وحیدی داد.



نماینده مردم شیراز و ورزقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در ادامه سوال نماینده مردم ارومیه مبنی بر مدیریت پسماند شهرداری ها و توزیع ناوگان حمل و نقل شهری در نقاط مختلف کشور مطرح شد که مقرر شد جلسه ای با معاون عمرانی وزارت کشور برگزار شود و سپس اعلام نظر در خصوص قانع شدن یا قانع نشدن انجام دهند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود:همچنین شاملو، معاون بنیاد مسکن نیز در جلسه امروز کمیسیون حضور یافت؛ البته قرار بود نیکزاد، رییس بنیاد مسکن امروز در صحن کمیسیون حضور یابد اما به دلیل جلسه اضطراری حاضر نشدند. معاون وی گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده ارائه کرد.



سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع رسیدگی به طرح هادی روستایی نیز به طور جدی توسط اعضای کمیسیون بررسی و بر این اساس مقرر شد موضوع در جلسات آینده با حضور نمایندگان دستگاه‌های چهار گانه محیط زیست، جهاد کشاورزی، امور اراضی و بنیاد مسکن مورد بررسی کاربردی قرار بگیرد تا به جمع بندی مناسبی دست یابیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 331409
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار