خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/25 - 08:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رحیمی‌جهان آبادی در پیامی:

برخورد قاطع با گروهک‌های مسلح در منطقه راسک خواست عمومی است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن محکومیت حادثه تروریستی در منطقه راسک استان سیستان و بلوچستان برخورد قاطع با گروهک های مسلح در این منطقه را خواست عمومی و منطقی دانست.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ متن پیام  جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پی شهادت جمعی از پرسنل نیروی انتظامی در منطقه راسک سیستان و بلوچستان توسط گروهک تروریستی به شرح زیر است:



به نام خدا



شهادت جمعی از فرزندان ایران عزیز پرسنل نیروی انتظامی در منطقه راسک سیستان و بلوچستان توسط گروهک های تروریستی را به شدت محکوم نموده و این حادثه تلخ را به همه پرسنل عزیز فراجا و خانواده محترم شهدا تسلیت عرض می نمایم.



دشمنان ایران در صدد هستند با این اقدامات و ضمن ایجاد جو ناامنی؛ روند توسعه استان سیستان و بلوچستان را متوقف نموده و این منطقه را ناامن و پر مخاطره جلوه دهند.



بر مردم علما و همه اندیشمندان این خطه است که با هوشیاری برای همدلی و وحدت بین مردم و همه مدافعان ایران در نیروهای انتظامی و نظامی تاکید و برای ایجاد امنیت پایدار تلاش نمایند.



برخورد قاطع با گروهک های مسلح در این منطقه یک خواسته عمومی و منطقی است که امید است نیروهای نظامی انتظامی و امنیتی در این مهم موفق باشند



یاد و خاطره همه شهدا؛ خصوصا شهدای اخیر منطقه راسک گرامی باد./



پایان پیام

  • کد خبر : 373121
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم