خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/07 - 13:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
وحیدی در گفت‌وگو با خانه ملت:

بخشی از مراحل برگزاری ریاست‌جمهوری به صورت الکترونیک خواهد بود

وزیر کشور درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به صورت الکترونیکی، گفت: بخشی از مراحل حتما الکترونیک خواهد بود اما تمام الکترونیک شدن منوط به این است که شورای نگهبان نظر نهایی خود را بیان کند.

احمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره پیام معظم رهبری به مناسبت آغاز به کار دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: پیام مقام معظم انقلاب در شروع دوازهمین دوره مجلس شورای اسلامی بسیار پرمعنا بود، ایشان بر توجه دادن به آینده‌های روشن و همبستگی و همکاری همه قوا تاکید کردند البته ایشان همیشه بر این موضوع تاکید فرموده‌اند.

وزیر کشور افزود: مقام معظم رهبری راه روشنی را برای حرکت درست ارکان مختلف نظام و مجلس شورای اسلامی طرح کردند و ان شاءالله همگی به آن مقید باشیم. راه پیشرفت کشور در توجه به این نکات است به ویژه اینکه ایشان تاکید داشتند که منافع ملی مسئله اصلی است و هرگونه مسئله منطقه‌ای و محلی در چارچوب مسائل کلان ملی دنبال شود.

عضو کابینه سیزدهم در ادامه و در پاسخ به اینکه آیا شرایط برای برگزاری ریاست‌جمهوری به صورت الکترونیکی فراهم است؟ توضیح داد: بخشی از مراحل حتما الکترونیک خواهد بود اما تمام الکترونیک شدن منوط به این است که شورای نگهبان نظر نهایی خود را بیان کند، با توجه به شرایط قانونی ما منتظر نظر غایی شورای نگهبان هستیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 379006
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار