خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/26 - 11:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عسگری:

با هر قطره خون مردم غزه عزم مبارزان و صفوف جبهه مقاومت منسجم‌تر می‌شود

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: رژیم جلاد که جرأت مبارزه مستقیم و زمینی با مجاهدان حماس را ندارد با کشاندن مردم بی‌پناه به بیمارستان و بمباران و نسل‌کشی دسته‌جمعی، مرزهای جنایت جنگی را جابجا کرد تا مقاومت فلسطین را بشکند، غافل از آن‌که با هر قطره خون و اشک مردم مظلوم غزه، عزم مبارزان جزمتر و صفوف جبهه مقاومت منسجم‌تر می‌شود.

مهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، گفت: رژیم جلاد که جرأت مبارزه مستقیم و زمینی با مجاهدان حماس را ندارد با کشاندن مردم بی‌پناه به بیمارستان و بمباران و نسل‌کشی دسته‌جمعی، مرزهای جنایت جنگی را جابجا کرد تا مقاومت فلسطین را بشکند.



نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: غافل از آن‌که با هر قطره خون و اشک مردم مظلوم غزه، عزم مبارزان جزمتر و صفوف جبهه مقاومت منسجم‌تر می‌شود و این قطرات خون و اشک، چونان سیلابی، رژیم سفّاک را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.



رئیس فراکسیون دیپلماسی اقتصادی با تقبیح حمایت آمریکا از این رژیم جنایتکار گفت: حمله به بیمارستان با سلاح‌های غیرمتعارف آمریکایی نشانه قوت نیست، نشانه ترس و ضعف و وحشتی است که در عملیات میدانی آنها را مضمحل خواهد کرد. عملیات ۷اکتبر نشان داد رژیم غاصب ناتوان و نابودشدنی است و جنایت دیشب اثبات کرد که این رژیم باید هرچه سریعتر محو شود.



نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: سناریوهای جبهه مقاومت آماده و دست‌های مجاهدان روی ماشه در انتظارند، نه فقط برای زدن چندنقطه‌، برای تغییر کامل معادلات منطقه./



پایان پیام

  • کد خبر : 370115
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار