خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/16 - 12:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
غضنفرآبادی:

با مردم بودن برای همه عمر مسئولیت نمایندگی یک اصل است/ دشمن دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات

نماینده مردم بم و ریگان در مجلس، گفت: با مردم بودن یک اصل  برای مسئولین است و نباید به انتخابات خلاصه شود.

موسی غضنفرآبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص زمینه‌های افزایش مشارکت عمومی در انتخابات و اهمیت این حضور در سرنوشت کشور، گفت: بارها رهبر انقلاب انقلاب در خصوص تاثیر مشارکت در انتخابات و ایجاد قدر نرم و توان مقابله با تهدیدات برای کشور تاکید کردند اما این حضور مقدمات و زمینه‌هایی دارد.



رئیس کمیسیون امنیت حقوقی و قضایی مجلس یازدهم افزود: آگاه‌سازی مردم از تلاش های خدمتگزاران نظام و خدمت رسانی صادقانه در مسیر حل مشکلات و تبدیل نگرانی‌ها و نا امیدی ها به امید می تواند به حضور مردم در انتخابات منجر شود.



وی تاکید کرد:دشمنان با استفاده از همه ظرفیت های رسانه ای و تبلیغاتی خود تلاش می‌کنند، مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند و این نشان دهنده اهمیت موضوع انتخابات برای کشور است و مردم بدانند با عدم مشارکت و همراهی با دشمن هیچ مشکلی از کشور حل نمی‌شود.



وی در پایان تصریح کرد: در کنار مردم و با مردم بودن ویژگی شهدا و خدمت گذاران راستین مردم است و نباید این موضوع به انتخابات خلاصه شود و با مردم بودن و نگران مردم بودم باید برای همه عمر مسئولیت نمایندگی، وزارت و یا هر مقام دیگری یک اصل است./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 374080
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم