خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/30 - 12:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نظری:

بازماندگان نظام ستمشاهی در بین ملت ایران جایگاهی ندارند

نماینده مردم خمین در مجلس با اشاره به سفر اوپوزوسیون شکست خورده به سرزمین های اشغالی، گفت: خاندان پهلوی و بازماندگان نظام ستمشاهی در بین ملت ایران به عنوان مهره سوخته به حساب می‌آیند و این افراد در بین ملت جایگاهی ندارند.

علیرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سفر رضا پهلوی به اسرائیل و دیدار و گفتگو با بنیامین نتانیاهو، گفت: خاندان پهلوی و بازماندگان نظام ستمشاهی در بین ملت ایران به عنوان مهره سوخته به حساب می‌آیند. برخی اتفاقاتی که شهریور ماه سال گذشته در برخی از شهرها رقم خورد و فضاسازی برخی رسانه‌های معاند سبب شده تا این افراد تصور کنند که در داخل ایران حامیانی دارند.



نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، افزود: این موضوع بسیار بی ارزش بوده است اما نکته حائز اهمیت اینکه آنهایی که در شبکه‌های معاند و رسانه‌های بیگانگان منتشر می‌شود، ملت ایران و دوستداران وطن نیستند.



وی در ادامه اظهار کرد: مردم ایران همان کسانی هستند که در طول 43 سال گذشته و در کوران حوادث سخت، پای نظام ایستادند و در همه مناسبات ملی و دینی حضور بهم رساندند. این حرکات تنها برای محافل خارجی خروجی دارد و در میدان واقع این افراد در بین ملت ایران جایگاهی ندارند.



نظری تصریح کرد: از سوی دیگر نکته شایان توجه انتخاب زمان سفر بعد از حضور فراگیر ملت ایران و ملت‌هاى مسلمان منطقه در روز قدس بود، ملت ایران در روز قدس پیام خود را فرستاده‌اند./



پایان پیام

  • کد خبر : 360440
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار