خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/21 - 10:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو هیئت رئیسه مجلس:

ایستادگی و مقاومت در پرتو توانایی داخلی رمز عبور از مشکلات انبوه اقتصادی و فرهنگی است

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم های اتحادیه اروپا علیه کشورمان با هدف اعمال فشار برای امتیازگیری است.

علی کریمی فیروزجائی  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با بیان اینکه غرب به سرگردگی آمریکا هر چه توان داشت برای اعمال تحریم های همه جانبه علیه کشورمان به کار گرفت، عنوان کرد: این تحریم های ظالمانه بیانگر حقانیت و درستی راه روشن ایران اسلامی در مناسبات بین المللی است. تجربه ثابت کرد که ایران اهل باج دادن در برابر زورگویی و یکجانبه گرایی بی منطق نیست.



نماینده مردم بابل در مجلس با یادآوری شکست همگرایی کشورهای غربی در اجرای توطئه اخیر علیه کشورمان، افزود: آمریکا و کشورهای اروپایی با حمایت کور از اغتشاشگران و هدایت آشوبهای خیابانی در ایران، باقیمانده آبروی خود را بر باد دادند.



عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: آمریکا با بسیج سرویس های امنیتی ۴٠ کشور جهان جنگ ترکیبی گسترده و بی سابقه‌ای را علیه کشورمان تدارک دید.



کریمی فیروزجایی انقلاب اسلامی را نماد سازش ناپذیری برابر امپریالیسم جهانی خواند و افزود: عدالت طلبی و استکبارستیزی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی است. همه مسئولان و دستگاههای حاکمیتی در کشور باید مقابل جبهه استکبار آرایش جنگی بگیرند.



عضو مجمع نمایندگان استان مازندران اظهار کرد: دولت سیزدهم و مجلس یازدهم به خاطر بی‌اعتنایی به آمریکا با شدیدترین تهاجم رسانه‌ای غرب مواجه هستند.



وی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت در پرتو توانایی داخلی رمز عبور از مشکلات انبوه اقتصادی و فرهنگی است افزود: تجربه ۴۳ سال گذشته نشان داد که ما می توانیم با اتکا به قدرت داخلی و ظرفیت های سرشار ایرانی بر مشکلات فایق آئیم.



 عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم گفت: دولت و مجلس با هدف گذاری درست اقتصادی و اصلاح فرآیندهای غیراصولی گام های مثبتی در حل چالش های کشور برداشتند که به مرور خود را نشان خواهد داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 353588
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار