خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/28 - 09:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
آصفری با اشاره به روز جهانی مهاجران؛

ایران سالیان طولانی میزبان مهاجران است/ شاهد توهین به مهاجران در غرب هستیم

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: برخی کشورهای غربی قایق ها و کشتی های مهاجران را دچار آسیب می کنند یا مهاجران را در مرزهای خود نگه می دارند و با توهین و بدرفتاری با آنها برخورد می کنند.

محمدحسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مهاجران، گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای مهاجرپذیر برای همسایگانش محسوب می شود لذا مشاهده می شود بیش از چهار میلیون نفر از افغان، عراقی و غیره در کشورمان حضور دارند و زندگی می کنند.



نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استقبال ایران از مهاجران بیانگر رویکرد و سیاست حمایت از حقوق بشر است و این در حالیست که همواره غربی ها ایران را متهم به نقض حقوق بشر متهم می کنند.



وی ادامه داد: در این میان باید یادآور شد مجامع بین المللی هیچگاه به کشورمان برای ارائه خدمات به مهاجران کمک نکرده اند اما این افراد از کشورمان خدمات دریافت می کنند و مشغول به کار هستند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: مهاجران بنا به دلایلی مانند اشغالگری غربی ها، تنش و جنگ داخلی و غیره به اقدام به ترک وطن می کنند اما ایران همیشه با روی خوش از آنها استقابل کرده است.



نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که در رسانه ها مشاهده می شود برخی کشورهای غربی قایق ها و کشتی های مهاجران را دچار آسیب می کنند یا مهاجران را در مرزهای خود نگه می دارند و با توهین و بدرفتاری با آنها برخورد می کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 353945
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم