خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/11/04 - 17:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
مافی:

ایجاد یکپارچگی یکی از نقاط قوت طرح پارلمان اصلاح‌طلبان است

عضو فراکسیون امید مجلس اعتقاد دارد تجمیع مجموعه اصلاح طلبان و ایجاد یکپارچگی یکی از نقاط قوت طرح پارلمان اصلاح‌طلبان است.

پروانه مافی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به طرح راه اندازی "پارلمان اصلاح‌طلبان"، گفت: این طرح هنوز در حال نقد و بررسی است و قطعی نشده است.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گروه ها و احزاب پیشنهادات و نظرات مختلفی در مورد طرح پارلمان اصلاح‌طلبان دارند، اظهارکرد: بر این اساس باید منتظر ماند تا پس از انجام گفتگوها، نتیجه قطعی مشخص شود.



عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزن احزاب در پارلمان یکی از موضوعات مطرح در مواجه با طرح مذکور است که در این پارلمان چه شرایطی را خواهند داشت و باید دید که آیین نامه و دستورالعمل آن چطور خواهد بود؛ به عبارتی احزاب قدیمی با گروه های مخاطب زیاد یا قدرت بیشتر سهم‍‌شان در پارلمان چقدر است.



این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: برخی نیز نقد دارند که راه اندازی پارلمان اصلاح‌طلبان سبب تشکل زایی می شود از این رو طرح در حال بررسی است.



عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تجمیع مجموعه اصلاح طلبان و ایجاد یکپارچگی (با توجه به طی شدن شرایط خاص) یکی از نقاط قوت طرح یاد شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 229114
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار