خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/29 - 19:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
آزاد با اشاره به تصویب قطعنامه ضدایرانی در پارلمان اروپا:

اگر نقش سپاه نبود، پارلمان اروپا اکنون باید طرحی در خصوص مبارزه با داعش تصویب می‌کرد

نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام غیر عقلانی پارلمان اروپا که سپاه پاسداران را در زمره سازمان‌های تروریستی قرار داده، نشان از استیصال و عدم استقلال پارلمان اروپا است.

الهام آزاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تصویب قطعنامه ضدایرانی در پارلمان اروپا، اظهار داشت: سپاه خط قرمز ما بوده و یک نهاد رسمی و حاکمیتی محسوب می شود؛ سپاه در کشورمان و در منطقه خاورمیانه نقش بسیار مهم و کلیدی در تامین امنیت منطقه و  کشور دارد زیرا با اقدامات مناسب خود در مبارزه با تروریسم نقش موثری داشته است.



نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اقدام غیر عقلانی پارلمان اروپا که سپاه پاسداران را در زمره سازمان‌های تروریستی قرار داده، نشان از استیصال و عدم استقلال پارلمان اروپا است؛ چراکه در 3 سال گذشته شاهد بودیم که ترامپ سپاه را در لیست گروه های تروریستی قرار داد بنابراین این اقدام نشان داد که اروپا دنباله‌رو بوده و هیچ استقلالی ندارد.



آزاد گفت: قطعا اگر نقش سپاه پاسداران در منطقه نبود، پارلمان اروپا باید طرحی را در خصوص مبارزه با داعش تصویب می کرد. ما این اقدام غیرعقلانی پارلمان اروپا را محکوم می کنیم و قطعا مجلس شورای اسلامی اقدام متقابل انجام خواهد داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 355685
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار