خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/26 - 10:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نوش آبادی:

اگر خطایی از طرف رژیم صهونیستی سر بزند با پاسخ کوبنده تری همراه خواهد بود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اجرای عملیات پیچیده "وعده صادق" گفت: این تنها بخشی از ظرفیت بازدارنده ما بود و بدانند اگر کوچکترین خطایی از طرف رژیم صهونیستی سر بزند با پاسخ کوبنده تری همراه خواهد بود.

حسین نوش آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اجرای عملیات «وعده صادق» توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، گفت: این عملیات پاسخی مشروع به اقدام متجاوزانه صهیونیست ها بود و یک اقدام دقیق و ترکیبی تحت مدیریت شورای امنیت کشور بود و پاسخی دنداد شکن ارزیابی می شود.

وی افزود: واکنش ایران یک عملیات تاریخی و غرور آفرین در منطقه و جهان بود و یک اقدام تلافی جویانه و البته بازدارنده بود و در حقوق بین الملل نیز حق دفاع مشروع برای ما محفوظ بوده و است و جمهوری اسلامی بر اساس مصلحت و اقندار این قدام را نشان  داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ناکید کرد: این یک درس و یک اخطار به صهیونیست ها بود که بدانند چنانچه بخواهند به ماجرا جویی خود ادامه دهند پاسخ محکم تری خواهند گرفت.

وی ضن قدردانی از نیروهای امنیتی و دفاعی ایران تصریح کرد:تمامیت ارضی ایران قابل مذاکره و ملاحظه نیست و همه کشورها باید بدانند جمهوری اسلامی هرگونه تنش و رفتارهای ماجراجویانه علیه منافع خود را تحمل نخواهد کرد و این تنها بخشی از ظرفیت بازدارنده ما بود و بدانند اگر کوچکترین خطایی از طرف رژیم صهونیستی سر بزند با پاسخ کوبنده تری همراه خواهد بود./

پایان پیام

  • کد خبر : 377140
کلمات کلیدی
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل

آخرین اخبار