خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/12 - 13:32
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
جوکار با اشاره به حضور مردم در انتخابات مطرح کرد؛

انجام خدمت صادقانه؛ ماحصل پیام حضور پرشور مردم در انتخابات/ مردم حجت را تمام کردند

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پر قدرت مردم در انتخابات می تواند مجلس را برای حل مشکلات کشور یاری دهد.

جوکار

محمد صالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حضور مردم در انتخابات 11 اسفند و ناکامی تبلیغات منفی دشمن درباره انتخابات، گفت: دشمن به دنبال این بود که مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند و دقیقا هم نسل جوان را نشانه گرفته بود.

 نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در انتخابات 11 اسفند عکس رفتار دشمن عمل کردند، ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات اذعان داشتند که امید به آینده داشته و امید دشمن را ناامید خواهند کرد. 

جوکار با بیان اینکه پیام حضور پرشور مردم در انتخابات مشخص بود، تصریح کرد: این پیام حاوی این است که می بایست برای مردم کار بیشتری انجام و مشکلات آنها برطرف شود.

 این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید با مسئولین کار شکن برخورد جدی صورت گیرد، تاکید کرد: مردم فقط و فقط از مسئولین خدمت صادقانه می خواهند و انتظار دیگری ندارند.

 وی با بیان اینکه مردم پای کار انقلاب و رهبر خودشان ایستاده اند، تاکید کرد: مردم ولایتمداری خود را در تمام زمینه ها به حق اثبات کرده اند و حال نوبت مسئولین در مجلس و سایر بخش هاست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:مسئولین باید به گونه ای عمل کنند که اعتماد مردم به نظام بیشتر شده و سرمایه اجتماعی آنها افزایش پیدا کند.

 جوکار با بیان اینکه حضور پرشور مردم می تواند مجلس قوی را شکل دهد، بیان کرد: به واقع اگر می خواهیم مجلسی کار آمد و توانمند داشته باشیم، باید بدانیم این مجلس با رای و مشارکت بالای مردم شکل می گیرد.

 وی با بیان اینکه مجلس بدون پشتوانه و اراده مردم، مجلس نیست، ادامه داد: مجلس متعلق به مردم بوده و خانه ملت است بنابراین این حضور پر قدرت مردم در انتخابات می تواند مجلس را برای حل مشکلات کشور یاری دهد.

 این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم به واقع در انتخابات پیش رو، حجت را تمام کرده و از این به بعد مسئولین باید پای کار باشند.حضور مردم در انتخابات پیام مربوط به خود را داراست و این پیام حاوی این است که باید خدمت صادقانه و با اخلاصی برای مردم انجام شود./

 پایان پیام

  • کد خبر : 376101
کلمات کلیدی
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی