خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/15 - 09:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
پیرو ماموریت رئیس مجلس به چهار کمیسیون برای تشکیل کمیته ویژه بررسی ماجرای مسمومیت دانش آموزان؛

انتخاب کاظمی به عنوان رئیس کمیته پیگیری ماجرای مسمومیت دانش آموزان/ ماموریت کمیته به دستگاه‌ها برای بررسی همه جانبه

نشست اعضای کمیته پیگیری ماجرای مسمومیت دانش آموزان با حضور 4 کمیسیون تخصصی مجلس برگزار و کاظمی به عنوان رئیس کمیته انتخاب شد.

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برگزاری نشست کارگروه پیگیری ماجرای مسمومیت دانش آموزان گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی به 4 کمیسیون تخصصی کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، کمسیون امور داخلی کشور و شوراها، بهداشت و درمان و آموزش و تحقیقات برای پیگیری ماجرای مسمومیت دانش آموزان ماموریت دادند.



نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در همین راستا اعضای کمیسیون‌های مذکور به جهت تشکیل کمیته پیگیری ماجرای مسمویت دانش آموزان دو نفر را معرفی کردند و پس از رأی گیری میان اعضا بنده به عنوان رئیس کمیته، جواد کریمی قدوسی نایب رئیس، زهرا شیخی سخنگو و محمد وحیدی نیز به عنوان دبیر کمیسیون انتخاب شدند.



نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اضافه کرد: بعد از ظهر روز گذشته نشست مقدماتی با دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، سلامت و بهداشت، حوزه سیاسی وزارت کشور برگزار و پس از اخذ گزارش های اولیه، دستگاه‌ها را برای بررسی بیشتر و همه جانبه ابعاد ماجرا مامور کردیم تا گزارش تکمیلی خودشان را به کمیته بدهند. /



پایان پیام

  • کد خبر : 358466
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار