خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/10 - 13:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها:

امیدواریم انتخابات آینده با قانون جدید برگزار شود

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس تاکید کرد: مجری برگزاری انتخابات با طرح مجلس موافق است و امیدواریم انتخابات آینده با قانون جدید برگزارشود.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش کردیم در کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس با هماهنگی مجری و همه بخش‌های مرتبط، به‌نحوی طرح را تدوین کنیم که روال رسیدگی به آن سریع انجام شود و به انتخابات اسفند ماه سال آینده برسد.



وی افزود: وزارت کشور با این طرح موافق است و بخش‌‌های پژوهشی مرتبط نیز نظرات خود را در مسیر بررسی در کمیسیون روی بندهای مختلف آن ارائه کرده‌اند لذا امیدواریم با توجه به رای موافق نمایندگان به کلیات طرح در مجلس بتوانیم شاهد اجرای آن در انتخابات آتی مجلس باشیم.



حدادی تصریح کرد: این طرح 77 ماده دارد اما تعداد پیشنهادهای ثبت شده برای آن به شکلی است که این امکان وجود دارد که مراحل بررسی و تصویب آن در صحن مجلس به سرعت طی شود و امیدواریم با نظر مساعد شورای نگهبان شاهد تحول در روند برگزاری انتخابات آینده مجلس و ثبت نام نامزد ها باشیم. /



پایان پیام

  • کد خبر : 356436
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار