خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/27 - 12:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
مالکی با اشاره به اولویت‌های مجلس دوازدهم:

امنیت مرزهای شرقی ایران نیازمند مذاکرات بیشتر با دو کشور پاکستان و افغانستان است

نماینده مردم در مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه کشورهای همسایه توجه ویژه‌ای به مرزهای کشور ما دارند، گفت: در حال حاضر مرزهای شرقی کشور بسیار آسیب پذیر شده‌اند باید این موضوع به صورت ویژه در مجلس فعلی رسیدگی شود.

مالکی

فداحسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ در مورد اولویت‌های مجلس دوازدهم، گفت: با شروع مجلس دوازدهم بی تردید وظایف نمایندگان سنگین‌تر از دوران گذشته می‌شود، در کنار مباحث اقتصادی موضوعاتی همچون اشتغال جوانان، رسیدگی به مناطق محروم از بررسی‌های ویژه‌ این دوره خواهد بود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت و مجلس هر دو جدید هستند، افزود: این مسئله نیازمند برنامه‌ریزی برای حل مشکلات کشور است، جمهوری اسلامی در حال حاضر جایگاه مناسبی در مبادلات سیاسی و بین المللی دارد و این مهم نیازمند برنامه ریزی از سوی دو قوه مجریه و مقننه است.

نماینده مردم در مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه کشورهای همسایه توجه ویژه‌ای به مرزهای کشور ما دارند، اظهار کرد: در حال حاضر مرزهای شرقی کشور بسیار آسیب پذیر شده‌اند باید این موضوع به صورت ویژه در مجلس فعلی رسیدگی شود، در این زمینه با طالبان و پاکستان باید به شکل خاص وارد مذاکره شویم.

نماینده مردم در مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه آرامش را باید به مرزهای شرقی کشورمان بازگردانیم، گفت: امنیت مهمترین اصل برای اداره کشور محسوب می‌شود، در نگهداری آنها باید با برنامه ریزی ورود کنیم. برخی از موضوعات در مجلس یازدهم همچون نیروهای خرید خدمات و مبحث همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در مجلس یازدهم پیگیری شد اما  متاسفانه به نتیجه مطلوب نرسیده است، این مباحث در مجلس دوازدهم پیگیری خواهد شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379524
کلمات کلیدی
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار