خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/14 - 07:26
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
عمویی:

اقدام صهیونیست ها حتماً با پاسخ ایران مواجه خواهد شد

سخنگوی کمیسیون امنیت در واکنش به اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولی جمهوری اسلامی در سوریه گفت:این اقدام حتماً با پاسخ ایران مواجه خواهد شد و صهیونیست ها باید بداند مفری برای فرار از باتلاقی که برای خود ایجاد کردند ندارند.

ابوالفضل عمویی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اقدام اخیر صهیونیست ها در حمله به ساختمان کنسولی جمهوری اسلامی در دمشق گفت :صحنه جنگ غزه به مهلکه تمام عیار برای صهیونیست ها تبدیل شده و پس از گذشت شش ماه از تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و بمباران پیوسته غزه این رژیم شکست خورده تر از قبل است و دست به اقدامات دیوانه وار بزرگتری می زند.

وی افزود: حمله به ساختمان کنسولی ایران در دمشق و به شهادت رساندن شماری از دیپلمات ها و مستشاران نظامی ایران در سوریه اقدام دیوانه وار دیگری بود که رژیم صهیونیستی مرتکب آن شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد:این اقدام حتماً با پاسخ  ایران مواجه خواهد شد و صهیونیست ها باید بداند مفری برای فرار از باتلاقی که برای خود ایجاد کردند ندارند و آنها در بدترین وضعیت خود در ۸۰سال گذشته از نظر بین المللی قرار دارند و هیچ دستاوردی را کسب نکرده اند./

پایان پیام

  • کد خبر : 376760
کلمات کلیدی
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل

آخرین اخبار