خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/09 - 11:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
فضائلی مطرح کرد

افزایش قدرت امنیت ملی و تشکیل مجلس قوی؛ ماحصل تاثیر مشارکت مردم در انتخابات

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: مشارکت مردم در انتخابات و در بعد راهبردی آن می تواند در مایوس کردن دشمنان و بازدارندگی نسبت به تهدیدات و افزایش قدرت امنیت ملی تاثیر گذار باشد.

مهدی فضائلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ثمرات حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات ۱۱ اسفند و در پی آن شکل گیری مجلس قوی، گفت: همانطور که بارها گفته و تبیین شده، مبحث مشارکت مردم در انتخابات در دو حوزه راهبردی و عملیاتی تاثیر گذار است.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با اشاره به تاثیر عملیاتی حضور مردم در انتخابات 11 اسفند، ادامه داد: تحقق یک مجلس قوی با پشتوانه بالای مردمی، نتیجه این رویکرد خواهد بود که می تواند میزان تصمیم گیری، اعتماد به نفس و قدرت مجلس را ارتقا دهد.

فضائلی با اشاره به تاثیر راهبردی حضور مردم در انتخابات آتی اظهارکرد: تاثیر راهبردی حضور مردم در انتخابات به تولید قدرت در کشور می انجامد.

وی با بیان اینکه وقتی کشور قوی باشد، طبیعتا امنیت ملی آن کشور ارتقا پیدا خواهد کرد، گفت: به واقع ارتقای امنیت ملی موجب ایجاد یک قدرت بازدارندگی در مقابله با تهدیدات خواهد شد. بنابراین مشارکت مردم در بعد راهبردی آن  می تواند تاثیرات زیادی در مایوس کردن دشمنان، بازدارندگی نسبت به تهدیدات و افزایش قدرت و امنیت ملی داشته باشد.

فضائلی با ذکر مجدد این نکته که تاثیر حضور عملیاتی مردم در انتخابات آتی به تشکیل یک مجلس قوی کمک کند، بیان کرد: به واقع مجلس قوی اعتماد به نفس بیشتری داشته و تصمیمات مهمی نیز اتخاذ خواهد کرد که یک بخش از این تصمیمات مهم، پیگیری مطالبات مردم خواهد بود./

پایان پیام

 

 

 

 

 

  • کد خبر : 376058
کلمات کلیدی
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی