خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/18 - 10:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

افتخارآفرینی سپاه با پرتاب ماهواره‌بر قائم 100/ ایران اسلامی با رفتارهای دشمن از مسیر اصلی خارج نمی‌شود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دشمنان دنبال متوقف کردن ایران در زمینه علم و فناوری هستند، گفت: سپاه در چنین شرایطی اقدام به پرتاب ماهواره‌بر قائم 100 کرد و این نشان داد که ایران اسلامی با رفتارهای دشمن از مسیر اصلی خارج نمی‌شود.

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به پرتاب ماهواره‌بر قائم 100، گفت: دشمنان ایران اسلامی با به وجود آوردن آشوب در کشور و ایجاد اغتشاشات اهداف متعددی را دنبال می‌کنند، یکی از اهداف ریشه‌ای آنها متوقف کردن ایران در زمینه علم و فناوری و دانش بومی در عرصه‌هایی است که آنها احساس می‌کنند حضور و پیروزی‌های ما می‌تواند به بهبود وضعیت کشور بینجامد لذا عملا تلاش می‌کنند ایران را در این جهت متوقف کنند.



نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: شناخت عمیق از این هدف مخصوصا توسط مجموعه‌های دانشی در کشور و مجموعه‌هایی که فناوری در اختیار دارند یا برنامه‌ریزان مختلف که در این جهت فعالیت می‌کنند، یکی از راه های مقابله ما با دشمن است.



وی یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فهم عمیق از این موضوع در کنار فهم عمیقی که دانشگاه و دانشگاهیان دارند، در این جهت کارهای مفید و موثری را برنامه ریزی کرده است. اینکه ما با وجود فشارهای خارجی در زمینه هوافضا اقدامات مفید و بی سابقه را انجام می‌دهیم، نشانگر آن است که با رفتارهای دشمن از مسیر اصلی خارج نمی‌شویم و راه را گم نمی‌کنیم و این همان توصیه رهبری است.



مقتدایی اظهار کرد: بنابراین ارسال‌های فضایی یا فعالیت‌های مربوط به ماهواره‌ها و ماهواربرها یا تسخیر فشا جزئی از برنامه دائمی ایران است که هر چه دشمن فشار خود را بیشتر کند، اهتمام ما افزون‌تر خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 351763
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار