خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/27 - 13:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سلیمی با اشاره به قطعنامه وقفه بشردوستانه در غزه:

اعتراض و فشار افکار عمومی می‌تواند ارسال کمک‌های بشر دوستانه به غزه را تسهیل کند

عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به قطعنامه وقفه بشردوستانه در غزه، گفت: جامعه جهانی نباید میدان را خالی کند و مردم غزه را تنها بگذارد، اعتراض و فشار افکار عمومی می‌تواند رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت کار را وادار به عقب نشینی کند تا کمک های بشر دوستانه و پزشکی وارد غزه شود.

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،در واکنش به تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در رابطه با برقراری وقفه بشردوستانه در غزه گفت: بیش از 40 روز از آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونستی علیه  مردم مظلوم غزه می گردد و این قطعنامه به دلیل فشار افکار عمومی جهان نسبت به این وحشی گری ها به تصویب شورای امنیت سازمان ملل رسیده است.



نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس یازدهم ادامه داد: البته باید دانست که مصوبات شورای امنیت سازمان ملل  به چه میزان ضمانت اجرایی دارد و با توجه به اینکه آمریکا در میدان حضور داشته و نقش اصلی را در این نبرد ایفا می کنند، نگرانی هایی درباره اجرایی شدن این قطعنامه توسط رژیم صهیونیستی وجود دارد.



وی افزود: آنچه در خصوص صدور این قطعنامه به نظر می رسد اقناع افکار عمومی نسبت به حوادث غزه است؛ زیرا آمریکا به هیچ وجه خواستار آتش بس نبوده و از ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه حمایت می کند، بنابراین اجرا و پذیرش این قطعنامه توسط رژیم صهیونیستی قطعی نیست اما قطعا موجب افزایش فشارهای بین المللی به اسرائیل خواهد شد.



عضو هیات رییسه مجلس بیان کرد: جامعه جهانی و مردم جهان نباید میدان را خالی کنند و مردم غزه را تنها بگذارند. اعتراض و فشار افکار عمومی می تواند رژیم صهیونیستی و اربابش آمریکای جنایت کار را وادار به عقب نشینی کند تا کمک های بشر دوستانه و پزشکی وارد غزه شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 371623
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم