خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/11 - 17:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نظری:

اظهارات دبیرکل اتحادیه عرب دامن زدن به سیاست ایران هراسی است

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: متاسفانه دبیرکل اتحادیه عرب درصدد بیان سیاست های واشنگتن علیه ایران بوده لذا اظهارات وی دامن زدن به سیاست ایران هراسی است.

علیرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  در واکنش به ادعای ضدایرانی دبیرکل اتحادیه عرب مبنی بر دخالت ایران در امور داخلی برخی کشورهای عربی مانند یمن، گفت: چنین اظهاراتی بارها از سوی این افراد مطرح شده در حالی که در مقابل تجاوز ائتلاف عربی به یمن سکوت کرده اند.



نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه دبیرکل اتحادیه عرب درصدد بیان سیاست های واشنگتن علیه ایران است، اظهار کرد: در واقع چنین موضع گیری های سیاسی بدون پشتوانه و مدرک فقط سبب افزایش دیوار بی اعتمادی می شود.



وی با بیان اینکه حمایت برخی کشورهای عربی موجب شده مردم یمن دچار آسیب و جنگ شوند، ادامه داد: بر این اساس دبیرکل اتحادیه عرب چطور می تواند ایران را به دلیل دخالت در کشورهای منطقه مانند یمن زیر سوال ببرد؟.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه باید اذعان کرد اظهارات احمد ابوالغیط دامن زدن به سیاست ایران هراسی است.



عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رفتارهای ایران در منطقه همواره در راستای صلح و ثبات بوده است، خاطرنشان کرد: چنین اظهاراتی نشان می دهد دبیرکل اتحادیه عرب از درخواست های مکرر نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن از کشورمان به منظور کمک به رفع فاجعه انسانی در این سرزمین بی خبر است./



پایان پیام

  • کد خبر : 351371
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار