خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/25 - 16:46
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
بیاتی در تشزیح نشست امروز کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس:

اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا/ افزایش مدت زمان اخذ رای در انتخابات در اختیار هیات اجرایی قرار گرفت

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون موادی از قانون انتخابات شوراها اصلاح شد و افزایش مدت زمان اخذ رای در انتخابات در اختیار هیات اجرایی قرار گرفت.

ولی الله بیاتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ در تشریح نشست امروز ( یکشنبه 25 شهریور ماه ) کمیسیون امورداخلی کشور و  شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز اصلاح برخی از مواد قانون انتخابات شوراها در دستور کار قرار گرفته و پیشنهادات نمایندگان مورد بررسی و تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و  شوراهای مجلس دوازدهم ادامه داد: از جمله مهمترین مباحثی که مطرح شد، در مورد مدت زمان اخذ رای در روز انتخابات بود که قانون از 10 ساعت حکایت دارد اما بر اساس پیشنهادات ارائه شده، افزایش مدت زمان در اختیار هیات اجرایی قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در این نشست در خصوص نظارت در امر انتخابات شوراها و سازوکار آن و همچنین بودجه شوراهای شهر و روستا مباحثی مطرح شد و مصوباتی در این خصوص  اتخاذ شد.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم بیان کرد: در این نشست نمایندگانی از وزارت کشور، شورایعالی استان ها، شورای حل اختلاف، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه، مرکز پژوهش های مجلس وسایر کارشناسان حضور یافتند./

پایان پیام

  • کد خبر : 383381
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار