خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1395/06/15 - 11:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رنجبرزاده مطرح کرد:

استفاده از دستبندهای هوشمند اسرائیلی، لکه ننگی بر دامن سعودی‌ها/لزوم ورود سازمان همکاری اسلامی به پرونده حج

عضو هیأت رئیسه مجلس، گفت: به طورحتم متصل کردن دستبندهای هوشمند اسرائیلی به حجاج برای مناسک حج بدترین حالت ممکن است که سعودی ها به علت روابط استراتژیکشان با صهیونیست ها، تن به این مسئله داده اند.

اکبر رنجبرزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به موضوعات مطرح شده درباره استفاده مقامات آل سعود از دستبندهای هوشمند ساخت یک شرکت "اسرائیلی" برای کنترل حجاج در موسم حج، گفت: به طور حتم متصل کردن رژیم صهیونیستی به جهان اسلام، یک لکه ننگ برای رژیم آل سعود محسوب می شود و قطعا مسلمانان نباید زیر بار این اقدامات ذلت بار بروند.



نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به طورحتم متصل کردن دستبندهای هوشمند اسرائیلی به حجاج برای مناسک حج بدترین حالت ممکن است که سعودی ها به علت روابط استراتژیکشان با صهیونیست ها، تن به این مسئله داده اند.



وی گفت: در شرایط کنونی دولت عربستان برای ادامه دادن به حکومت ذلت بارش، هیچ پیشنهاد و اقدامات ناپسند صهیونیست ها را بی جواب نمی گذارد، اما ما یقین داریم که تمام این ترفندها و اقدامات مذبوحانه صهونیست ها و سعودی ها با شکست روبه رو می شود و این کشورها یک روزی پاسخ تمام این مسائل را خواهند دید.



این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: جمهوری اسلامی همواره خواستار مقابله با صهیونیست جهانی بوده، زیرا عامل تمام بدبختی و کشتار مسلمانان در منطقه رژیم صهیونیستی است، اما متأسفانه برخی کشورها مانند عربستان، عملا در دامان صهونیست ها قرار گرفته اند.



رنجبرزاده بر لزوم ورود سازمان همکاری کشورهای اسلامی به مسئله استفاده مقامات آل سعود از دستبندهای هوشمند اسرائیلی برای کنترل حجاج در موسم حج تأکید کرد و گفت: عربستان حق ندارد که اطاعات و سرنوشت مسلمانان جهان را در اختیار صهیونیست ها قرار دارد و این اقدامات قطعا خیانت به اسلام است.



پایگاه مصری " بوابة الأهرام" روز جمعه به نقل از رادیو اسرائیل نوشت که در پی امضای قرارداد عربستان سعودی با شرکت اسرائیلی "G4S"، حاجیان از زمان ورود به فرودگاه عربستان تا زمان بازگشتن به کشورهایشان با دستبندهای الکترونیکی اسرائیلی کنترل می شوند.



این پایگاه مصری افزود: "دستبندهای الکترونیکی به فناوری GPS مجهز است که می تواند موقعیت مکانی هر حاجی را در هر لحظه توسط دستگاه های اطلاعات امنیتی اسرائیلی مشخص کند و در صورت وقوع هرگونه حادثه، اتاق عملیات اطلاعاتی عربستان مجبور است اطلاعات مورد نیاز را از شرکت اسرائیلی دریافت کند"./



پایان پیام


  • کد خبر : 175523
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار