خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/18 - 12:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حق وردی ضمن قدردانی از حضور پرشور و حماسه آفرین در راهپیمایی روز قدس:

اساس دشمنی جهان غرب با ایران بر سر دفاع از مردم مظلوم فلسطین است

نماینده مردم شهریار، شهر قدس و ملارد در مجلس با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس، تاکید کرد: پیام این حضور پرشور شما مردم در دفاع از آرمان فلسطین، نتیجه خودش را در کوتاه مدت نشان خواهد داد و مردم مظلوم فلسطین این حمایت آزاد مردان جهان را احساس خواهند کرد.

حسین حق وردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سابقه دشمنی یهودیان با اسلام، گفت: در صدر اسلام، یهودیان برای ضربه زدن به اسلام از هر دشمنی استفاده کردند.

نماینده مردم شهریار، شهر قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با بیان فلسفه یهود ستیزی در اروپا، افزود: نگرش ضد یهود در اروپا به دلیل اعمال پلید و ناشایست یهودیان شکل گرفته بود که منجر به به دور کردن این افراد از مرکز اروپا و استقرار آنها در فلسطین و تشکیل این رژیم سفاک و  پلید گردید.

وی با اشاره به تحولات و اهمیت موضوع فلسطین پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مسئله دفاع از مردم مظلوم فلسطین همواره برای امام راحل حائز اهمیت بود و می‌توان گفت اساس دشمنی جهان غرب با ایران، دفاع از مردم مظلوم فلسطین است، مطمئن باشید اگر مردم شریف ایران در مسئله فلسطین حاضر به دادن امتیاز می شدند این همه تحریم ظالمانه علیه ملت ایران  صورت نمی‌گرفت.

حق‌وردی ضمن اشاره به هزینه مردم شریف ایران برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین گفت:با حماسه طوفان الأقصى دوره جدیدی در فلسطین آغاز شده و آن تهاجم جبهه مقاومت است و در این دوره حتما  پیروزی با جریان حق است  و حتما جریان باطل که رژیم صهیونست است شکست خواهد خورد./

پایان پیام

  • کد خبر : 376855
کلمات کلیدی
احسان کاظم زاده نظری
خبرنگار

احسان کاظم زاده نظری

آخرین اخبار