خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/20 - 18:34
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
عموئی با اشاره به نشست امروز کمیسیون امنیت ملی:

ادامه رسیدگی به طرح تشکیل سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه/ مقابله با تهدید و تطمیع مقامات قضایی از ماموریت‌های این سازمان خواهد بود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به ادامه رسیدگی طرح تشکیل سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در کمیسیون متبوعش، گفت: براساس موارد مصوب، پیشگیری و مقابله با اقدامات برای تهدید و تطمیع مقامات قضایی از ماموریت‌های سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه خواهد بود.

ابوالفضل عموئی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در توضیح نشست امروز ٢٠ آذر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه امروز کمیسیون به ادامه رسیدگی به طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه اختصاص داشت. در این جلسه نمایندگان قوه قضاییه، نهادهای امنیتی و مرکز پژوهش‌های مجلس حضور داشتند و به ارائه نطرات کارشناسی پرداختند.



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: در جلسه امروز بند «خ» و «د» ماده اول این طرح به تصویب رسید که براساس موارد مصوب، پیشگیری و مقابله با اقدامات برای تهدید و تطمیع مقامات قضایی از ماموریت‌های سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه خواهد بود.



وی یادآور شد: رسیدگی به این طرح در کمیسیون امنیت ملی در هفته‌های آینده ادامه خواهد داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 353574
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار