خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/05/08 - 12:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
صفاری نطنزی:

اخلال در واشنگتن با فقدان ثبات شخصیت ترامپ / تدارک استیضاح و عزل رئیس جمهوری آمریکا

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز بسیاری از سناتورها و نمایندگان کنگره معتقدند که ترامپ فرد قابل اعتمادی نیست و در حال تدارک استیضاح رئیس جمهوری آمریکا هستند.

مرتضی صفاری نطنزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: دونالد ترامپ به پدیده ای خوف انگیز برای حکومت ایالات متحده تبدیل شده است.



نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهوری آمریکا که چیزی از الفبای سیاسی این کشور نمی دادن از فقدان ثبات شخصیت و نارسیسم رنج می برد.



وی در ادامه افزود: روز گذشته رئیس دفتررئیس جمهوری که از چهره های شاخص جمهوری خواه محسوب شد از کاخ سفید اخراج شد،پیش از این رئیس پلیس فدرال عزل شد و فردا احتمالا مقامات دیگر برکنار خواهند شد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فقدان ثبات ترامپ معضلی است که موجب اخلال در رفتار واشنگتن شده است اما سیستم حکومت این کشور قطعا واکنشی سرسختانه نشان خواهد داد.



وی تصریح کرد: امروز بسیاری از سناتورها و نمایندگان کنگره معتقدند که ترامپ فرد قابل اعتمادی نیست و در حال تدارک استیضاح رئیس جمهوری آمریکا هستند.



صفاری نطنزی گفت: مسئله اساسی اینجاست که لابی های قدرت حزب دموکرات و جمهوری خواه حضور فردی با مشخصات ترامپ را تحمل نخواهند کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 206173
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم