خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/26 - 11:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
آصفری:

احزاب باید هرگونه گروکشی سیاسی را با هدف مشارکت بالا در انتخابات کنار بگذارند/ضد انقلاب به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات است

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس با بیان اینکه ضدانقلاب و جریانات خارج از کشور به دنبال این هستند تا حضور مردم در انتخابات پیش رو را کمرنگ کنند، گفت: از این رو همه باید تلاش کنند تا نقشه دشمن نقش برآب شده و شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای باشیم.

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به الزامات برگزاری پرشور انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی گفت:در شرایطی فعلی تمامی احزاب،رسانه ها، نخبگان و فرهیختگان باید متوجه زمان و شرایط کنونی کشور بوده و بدانند انتخابات پیش رو بسیار حائز اهمیت است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصیح کرد: حضور و مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه می تواند قدرت چانه زنی ما را پشت میز مذاکرات افزایش دهد.

وی با بیان اینکه ضد انقلاب و جریانات خارج از کشور به دنبال این هستند تا حضور مردم در انتخابات پیش رو را کمرنگ کنند، تاکید کرد: از این رو همه باید تلاش کنند تا نقشه دشمن نقش برآب شده و شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسانه ملی و دانشگاه ها باید در افزایش مشارکت مردم در انتخابات به وظایف خود عمل کنند، اظهارکرد: به واقع همه کسانی که با مردم و با خانواده ها ارتباط دارند باید درباره اهمیت مشارکت مردم در انتخابات صحبت کرده و در این بخش فعال شوند.

آصفری تاکید کرد: همچنین احزاب و گروه های سیاسی باید هرگونه گروکشی سیاسی را با هدف مشارکت بالا در انتخابات کنار بگذارند و در این بخش فعال باشند./

پایان پیام

  • کد خبر : 371582
فاطمه رضایی
خبرنگار

فاطمه رضایی