خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/31 - 17:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عجم با اشاره به فرمایشات رهبری در دیدار نمایندگان:

اثر تعامل دوطرفه قوه مقننه و قوه مجریه در گره‌گشایی از مشکلات مردم نمایان می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بر اساس فرمایشات رهبری اخلاق‌مداری را لازمه رفتار کارگزاران نظام دانست و گفت: نمایندگان مجلس به دلیل دارا بودن تریبونی شاخص، باید در این زمینه توجه و دقت بیشتری داشته باشند.

احمد عجم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس با ایشان، گفت: اخلاق مداری طبق فرمایشات آیت الله خامنه ای باید در همه حوزه ها سرلوحه کارگزاران نظام باشد اما از آنجایی که مجلس تریبون شاخص تری نسبت به سایر مسئولان دارد باید توجه و دقت بیشتری به این موضوع داشته باشد.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر تعامل قوای مقننه و مجریه، عنوان کرد: وقتی صحبت از تعامل می شود یعنی باید هماهنگی و تعاملی دو طرفه را شاهد باشیم تا در نهایت اثر آن در گره گشایی از امور مردم و حل مشکلات معیشتی ببینیم.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش رهبری که موفقیت دولت را موفقیت کل کشور دانستند، گفت: هرچه موفقیت دولت بیشتر باشد قطعا هزینه کمتری برای اقدامات بعدی خواهیم داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ملی گرایی به جای سیاسی کاری، کار صادقانه، قبول داشتن مبانی انقلاب، حاکمیت اخلاق در مسیر قانونگذاری و نظارت عادلانه از جمله مواردی بود که رهبر معظم انقلاب خطاب به نمایندگان دوره دوازدهم مجلس تأکید کردند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380757
کلمات کلیدی
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار