خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/18 - 07:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
/همایش بین‌المللی "انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، عزت بین المللی"/

ابوشریف: بیداری اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران، گفت: بیداری اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران در همایش بین‌المللی "انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، عزت بین المللی" که شامگاه سه شنبه (۱۷ بهمن ماه) برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مصداق بارز مردم سالاری است، گفت: در جمهوری اسلامی از شورای خبرگان رهبری تا مجلس شورای اسلامی تحت نظر مردم قرار دارند که تایید کننده این امر است.

وی اظهار کرد: بیداری اسلامی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود؛ هر چند در برخی از کشورها رهبران مسلمان اقداماتی انجام دادند اما همه آنها با شکست روبرو شدند و در نهایت ایران پایدار مانده است.

ابوشریف با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نمونه موفق و پایدار در دنیا محسوب می‌شود، افزود: پس از پیروزی این انقلاب، مشاهده می‌شود که مردم در مناطق مختلف دنیا تحت تاثیر قرار گرفتند و گرایش به اسلام پیدا کردند که دستاورد مهمی تلقی می شود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران تصریح کرد: شوروی سابق و دیگر حکومت ها در دنیا از بین رفتند اما انقلاب اسلامی ایران در دنیا مستقل و پایدار مانده و مسئله فلسطین را در دنیا به عنوان یک اصل در اولویت مسلمانان قرار داده است./

پایان پیام

 

خبرنگار: مصطفی جمالی

  • کد خبر : 375847
کلمات کلیدی