خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/26 - 12:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رحیمی جهان آبادی مطرح کرد

ابراز امیدواری وزیر امور خارجه به از سرگیری مذاکرات احیای برجام

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: امیرعبداللهیان ابراز امیدواری کرد که تلاش ها به نتیجه برسد و مذاکرات برای احیای برجام از سر گرفته شود.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست هم اندیشی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با وزیر امور خارجه گفت: در این نشست وزیر امور خارجه کشور در خصوص تلاش غربی ها و ابتکاراتی که در منطقه برای از سرگیری برجام صورت می گیرد، توضیحاتی ارائه کرد.



این نماینده مجلس تاکید کرد: امیرعبداللهیان ابراز امیدواری کرد که تلاش ها به نتیجه برسد و مذاکرات برای احیای برجام از سر گرفته شود.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: از سوی دیگر از سر گیری روابط ایران و عربستان به بهبود فضای برجام اثرگذار خواهد بود و برخی از ابتکاراتی که در منطقه صورت می گیرد به نتیجه برسد.



به گزارش خبرگزاری خانه ملت، امیرعبداللهیان در این نشست هم اندیشی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در جریان آخرین تحولات‌ سیاست خارجی و روابط بین‌المللی قرار داد.



در این جلسه همچنین گزارشی از نتایج و دستاوردهای سفر وزیر امور خارجه به پکن و مذاکرات برقراری مجدد روابط با عربستان، مذاکرات امنیتی با عراق، اقدامات وزارت امور خارجه در جهت مدیریت مناسبات با جمهوری آذربایجان، روابط کشورمان با افغانستان در زمینه‌های مبارزه با تروریسم، امنیت مرزها، مبارزه با مواد مخدر و همچنین اقدامات این وزارتخانه در زمینه ایرانیان خارج از کشور به اطلاع نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسانده شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 360031
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار