خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/01 - 15:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
محسنی بندپی:

آیت الله رئیسی خادم واقعی ملت بود

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی خادم واقعی ملت بود یادآور شد که حضور ایشان در بین مردم در میان روسای جمهور بی‌سابقه بوده است.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن تبریک و تسلیت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی و هیات همراه ایشان در حادثه سقوط هلی‌کوپترحامل ایشان، گفت: آیت الله رئیسی مردمی، محبوب، پرتلاش و متواضع و پیگیر و خادم واقعی ملت بود و از آرامش و آسایش خودشان برای پیگیری مشکلات مردم صرف نظر کردند.

وی با بیان اینکه حضور آیت الله رئیسی در بین مردم در میان روسای جمهوربی سابقه بوده است، افزود: ایشان طی سه سال دو مرتبه به استان گسترده مازندران سفر کرد و علاوه بر حضور در مرکز استان در سایر شهرهای استان هم حضور یافت و تا 12 شب هم این جلسات و حضورها تداوم داشت بنابراین خستگی ناپذیری هم یکی از صفات ویژه رئیس جمهور فقید بود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس یازدهم ادامه داد: پیگیری ایشان در پروژه های مختلف و حضورشان در صحنه مثال زدنی بود و تا زمان شهادت هم برای توسعه کشور و راه اندازی پروژه ها وقت گذاشتند، تلاش کردند و گام برداشتند.

محسنی بندپی با یادآوری اینکه رئیس جمهور کارخانه راکد چوب و کاغذ مازندران را احیا کرد، گفت: در این رابطه راه اندازی 395 واحد راکد استان مازندران در دستور کار قرار گرفت و این مهم تاثیر زیادی در تولید و اشتغال داشت؛ ایشان در مورد توسعه دریا محور دستوراتی به مسئولان مختلف داد و در بحث محیط زیست بسیار حساس بود ضمن تاکید بر توجه به ملاحظات زیست محیطی یادآور می شدند که نباید جلوی توسعه ایستاد.  

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: فعالیت های خوبی طی سال توسط رئیس جمهور انجام شد اگرچه ما منتظر بودیم که در دوره بعدی حضور داشته باشند اما متاسفانه فرصت خدمت از ایشان گرفته شد؛ امیدواریم تیم و اعضای هیات دولت در سایه منویات رهبر معظم انقلاب این مسیر را ادامه دهند تا خللی در انجام توسعه و امورات جاری کشور ایجاد نشود./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 378856
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار