خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/27 - 10:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
خاتمی:

آگاهی بخشی به مردم از مولفه های مهم افزایش میزان مشارکت در انتخابات است

نماینده مردم گلپایگان در مجلس گفت: آگاهی بخشی به مردم از مولفه های مهم افزایش میزان مشارکت در انتخابات است.

سید مسعود خاتمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره به مولفه های افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 1403 گفت: آگاهی بخشی یکی از مولفه های مهم در این خصوص است البته مردم در انتخابات مجلس دوازدهم نشان دادند که نسبت به مسائل بسیار آگاه هستند و لیستی رای ندادند و براساس شاخص ها به افراد رای دادند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حل کردن مشکلات معیشتی و برکناری مسئولان نالایق رده میانی می تواند مردم را نسبت به بهبود شرایط در آینده امیدوار کند؛ چراکه برخی از مدیران میانی، کار مردم را بخوبی انجام نمی دهند و در انجام وظیفه سهل انگاری دارند، بنابراین باید شرایطی را فراهم کرد که مردم به این نتیجه برسند که با روی کارآمدن مسئولان دلسوز و کارامد، شرایطشان خوب خواهد شد.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم افزود: مردم باید شخصی را انتخاب کنند که در میان آنها باشد و مشکلات آنها را به خوبی درک کرده و برای حل کردن مشکلات، راه حل داشته باشد بنابراین لازم است شناخت لازم نسبت به نامزد مورد نظر کسب شود و فرد اصلح انتخاب شود.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی به تحریم برمی گردد و تلاش دشمنان بر این بوده که مردم را نسبت به نظام دلسرد کنند بنابراین باید به مردم امید داد که شرایط بهتر خواهد شد تا در انتخابات شرکت کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 379544
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار