خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/26 - 17:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حدادی در پی حملات موشکی شب گذشته ایران به اسرائیل:

آژیر خطر در سرزمین‌های اشغالی خواب را از چشم دشمن ربود

عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس معتقد است: بازدارندگی یعنی دشمن نمی‌تواند به خاک کشورمان تعرض و تعدی کرده و تصور داشته باشد می‌تواند با خیال راحت به کار خود ادامه دهد.

علی حدادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در پی حملات موشکی شب گذشته ایران به مواضع رژیم صهیونیستی، گفت: بازدارندگی یعنی در شبی که ایران در آرامش بود، آژیر خطر و صدای انفجار، خواب از چشم دشمن ربود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: بازدارندگی یعنی امروز مردم ایران در ایستگاه های مترو، منتظر قطار برای رفتن به سرکار هستند و در فرودگاه های اسرائیل منتظر هواپیما برای فرار.

وی در ادامه تصریح کرد: بازدارندگی یعنی دشمن نمی تواند به خاک کشورمان تعرض و تعدی کرده اما تصور داشته باشد هیچ اقدامی انجام نمی شود و می تواند با خیال راحت به کار خود ادامه دهد.

حدادی همچنین با تأکید بر اینکه در صورت هرگونه اقدام دیگر از سوی اسرائیل، سیلی بعدی ایران به آنها محکم تر خواهد بود، گفت: دشمن صهیونیستی این را بداند، اگر کوچکترین خطایی مرتکب شود، سیلی بعدی محکمتر و هدفمندتر خواهد بود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن قدردانی از پاسخ محکم سپاه قهرمان ارتش آماده کشورمان، خاطرنشان کرد: محور مقاومت قوی تر از دیروز و پیروز میدان است./

پایان پیام

  • کد خبر : 377163
کلمات کلیدی
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار