خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/14 - 15:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
علیزاده:

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید با نگاه فنی-تخصصی پرونده‌های ادعایی علیه ایران را ببندد

عضو هیات رئیسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بحث فنی و تخصصی در مواجه با فعالیت های هسته ای کشورمان ندارند بلکه می خواهند استخوان لای زخم نگه دارند تا ایران را تحت فشار قرار دهند.

علی اکبر علیزاده برمی  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص ضرورت بسته شدن پرونده‌های ادعایی علیه برنامه هسته‌ای ایران، گفت: آژانس شانزده بار اعلام کرده فعالیت های هسته ای کشورمان مطابق مفاد برجام است.



نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طبق برنامه جامع اقدام مشترک باید پرونده های ادعایی و کذب علیه کشورمان بسته می شد، اظهار کرد: این مهم در حالیست که هر بار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی موضوعی را مطرح و صحبت از انحراف می کند.



وی ادامه داد: متاسفانه آنها بحث فنی و تخصصی در مواجه با فعالیت های هسته ای کشورمان ندارند بلکه می خواهند استخوان لای زخم نگه دارند تا ایران را تحت فشار قرار دهند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه ایران در همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حسن نیت خود را نشان داده است، افزود: در مقابل مشاهده می شود وقتی رافائل گروسی در ایران حضور دارد صحبت از عدم وجود ایراد در پرونده های ادعایی کرده و بر بسته شدن آنها تاکید می کند اما پس از مذاکره به صهیونیست ها مواضعش تغییر می کند.



عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که آمریکایی ها و اروپایی ها به یکی از تعهدشان در برجام عمل نکردند و ما نیز بهره ای از توافق نبردیم اما مشاهده می شود که نظارت های هسته ای در کشورمان افزایش یافته است./



پایان پیام

  • کد خبر : 351448
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار