خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/17 - 11:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
مالکی:

آمریکا متهم اصلی جنگ در غزه است/آمریکا بارها قطعنامه ها برای توقف جنگ را وتو کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:آمریکا متهم اصلی جنگ در غزه است واگر این کشور نبود حاکمیت رژیم اسرائیل از درون متلاشی می شد و هر ادعایی از سوی امریکا در مورد حقوق انسان ها دروغ است.

فداحسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار   خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات آمریکا در حمایت از گسترش آتش جنگ علیه غیر نظامیان غزه تصریح کرد:از این جنگ و کشتار چیزی به آمریکایی ها نخواهد رسید و ادعا های صلح طلبانه آنها برای همه دنیا رنگ باخته است.



وی افزود:منطقه خاورمیانه منطقه حساس و متفاوتی نسبت به سایر نقاط جهان است و آمریکا باید بداند بی شک در آتشی که در منطقه به پاکرده اند خواهد سوخت.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:جنگ تمام عیار آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل یک سازمان مسلح در محاصره ، اینگونه آنها را گرفتار کرده است و بدانید اگر اتحاد جهان اسلام علیه آمریکا و متحدانش شکل بگیرد دیگر چیزی از منافع آمریکا در منطقه باقی نخواهد ماند.



وی با بیان اینکه آمریکا متهم اصلی جنگ در غزه است گفت:آمریکا بارها قطعنامه ها برای توقف جنگ را وتو کرد و نشان داد نمی خواهد این کشتار متوقف شود و هر ادعایی در مورد  حقوق انسان ها مطرح می کند دروغ است و باید کشورهای اسلام در مقابل این رفتارها اقدام عملی انجام دهند و دست از بیانیه نویسی و اعلام نظر سیاسی بردارند.



نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:ضعف صهیونیست ها در مقابل حماس مشخص شد و امروز تنها مشغول کشتار زنان و کودکان هستند و اگر آمریکا نبود  رژیم اشغالگر اسرائیل از درون متلاشی می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 371185
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار