خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/27 - 14:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عزیزی مطرح کرد؛

آزادی حمید نوری نشان دهنده دیپلماسی مقتدر جمهوری اسلامی ایران/ منافقان حق ماجراجویی علیه ایران را ندارند

نماینده مردم شیراز در مجلس، گفت: بازگشت عزتمندانه حمید نوری به وطن نشان داد دست بالا با منافقانی که سابقه جنایات مختلف در ایران را دارند نیست و کسانی که شایسته آوارگی و پنهان شدن در خاک بیگانه هستند حق ماجراجویی علیه ایران را ندارند.

ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره آزادی حمید نوری از زندان های سوئد، گفت: این اتفاق نشان دهنده دیپلماسی اقتدارمدار جمهوری اسلامی ایران بود که ایشان پس از ۱۶۸۰ روز به کشور بازگشت.

وی افزود: ظرفیت مذاکراتی کشوربسیار زیاد است و ایران با رویکرد هوشمندانه نتیجه مطلوب را از پیگیری های خود گرفت و آقای نوری به کشور بازگشت و همه دیدند دست جمهوری اسلامی برای رسیدن به اهداف خود کاملا باز است، امیدواریم هیچ کشوری به خود اجاره ندهد رفتار هایی را که موجب کاهش سطح روابط می شود دنبال کند.

عزیزی با بیان اینکه این اتفاق لایه های پنهان مختلفی دارد تصریح کرد: ضد انقلاب و سلطنت طلبان به واسطه مشی ضد ایرانی و خدمت رسانی به بیگانگان از آزادی یک شهروند در بند کشور بیگانه ناراحت و عصبانی هستند و این موضوع کاملا طبیعی است ولی این اتفاق نشان داد دست بالا با منافقانی که سابقه جنایات مختلف در ایران را دارند نیست و کسانی که شایسته آوارگی و پنهان شدن در خاک بیگانه هستند، حق ماجراجویی علیه ایران را ندارند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زیاده خواهان بدانند با کشوری مثل ایران که به موضوعات این چنین پاسخی قاطع و کوبنده می دهد دست به گریبان نشوند و راه رفته را دوباره طی نکنند و بدانند همیشه ابزار هایی برای مقابله با دسیسه های آنها در اختیار ما وجود دارد. /

پایان پیام

  • کد خبر : 379598
کلمات کلیدی
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل

آخرین اخبار