خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/25 - 18:43
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
حیدری با اشاره به نشست امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس:

آخرین وضعیت امنیتی و انتظامی کشور با حضور معاونت سازمان اطلاعات فراجا بررسی شد

نایب  رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی آخرین وضعیت امنیتی و انتظامی کشور با حضور معاونت سازمان اطلاعات فراجا خبر داد و گفت: امنیت مناسبی در کشور برقرار است و پلیس هم با اقتدار و توانایی کافی برای برقراری نظم و امنیت آمادگی دارد.

شهریار حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در توضیح نشست امروز یکشنبه 25 تیرماه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: آخرین وضعیت مسائل امنیتی و انتظامی کشور با حضور معاونت سازمان اطلاعات نیروی انتظامی بررسی شد.



نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: آمار و ارقام احصاء شده در حوزه های مختلف از امنیت پایدار در کشور حکایت می‌کند و در مجموع وضعیت امنیت کشور پایدار و با ثبات است.



وی در ادامه یادآور شد: در نشست امروز گزارشی هم در خصوص برخی ناهنجاری‌های جامعه در حوزه معیشتی، اقتصادی و اجتماعی از جمله مباحث مرتبط با خانواده، طلاق، اعتیاد و آسیب شناسی این موضوعات ارائه شد، مسئولان سازمان اطلاعات فراجا در مجموع تاکید کردند که امنیت مناسبی در کشور برقرار است و پلیس با اقتدار و توانایی کافی برای برقراری نظم و امنیت آمادگی دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 365060
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار