خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/11 - 16:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
بهروزی فر:

«وعده صادق» موجب باور کشورهای عربی خلیج فارس به برقراری امنیت منطقه توسط ایران شد

نماینده مردم فومن در مجلس با بیان اینکه عملیات وعده صادق باعث اختلاف بین رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش شد، گفت: کشورهای منطقه و عربی خلیح فارس هم به این باور رسیدند که امنیت منطقه باید از ناحیه ایران تأمین شود و حتی به کشورهای اروپایی هم ثابت شد که تکیه به آمریکا فایده ندارد.

خلیل بهروزی‌فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اقدامات سرکوبگرایانه رژیم آمریکا علیه دانشگاهیان کشورهای آمریکایی و اروپایی، گفت: انجام اقدام تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به فرمان مقام معظم رهبری در ارتباط با رژیم صهیونیستی و کودک‌کش اسرائیل که توسط نیروهای مسلح و به ویژه هوافضای سپاه با معمولی‌ترین موشک‌ها و پهپادها و اصابت آن به اهداف مورد نظر در مرکز تل آویو باعث شد تا هیمنه آنها در ارتباط با گنبد آهنین که احساس می‌کردند برای دنیا غیرقابل نفوذ است، شکسته شود.

وی با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» باعث اختلاف بین رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش شد، گفت: با این اقدام تمام فرافکنی‌ها، دروغ و نقشه‌های آنها نقش بر آب شد. دنیا امروز متوجه شد صهیونیست قدرت خاصی نیست و همان طور که در سوره عنکبوت گفته شده «خانه‌ای برای خود انتخاب کرده؛ در حالی که سست‌ترین خانه‌ها خانه عنکبوت است»؛ این اتفاق به غرب و اروپا ثابت کرد که با دم شیر که ایران است نمی‌توان بازی کرد.

نماینده مردم مردم فومن و شفت در مجلس  اضافه کرد: دنیا نمی‌توانست تصور کند زمانی آمریکا بخواهد به رژیم صهیونیستی در خصوص عدم حمله به ایران توصیه کند و حتی بگوید در صورت ادامه درگیری‌ها حمایتی از آنها نخواهد کرد. کشورهای منطقه و عربی خلیح فارس هم به این باور رسیدند که امنیت منطقه باید از ناحیه ایران تأمین شود و حتی به کشورهای اروپایی هم ثابت شد که تکیه به آمریکا فایده ندارد و در بحث تجارت جهانی هم به این نتیجه رسیدند که نمی‌خواهند با دلار مبادله انجام دهند.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به خیزش دانشگاهی در سطح جهانی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا از آنها گفت: دنیا به سمت و سویی می‌رود که ملت‌ها خودشان سرنوشتشان را تعیین می‌کنند و حاکمین و حاکمیت‌ها را کنار می‌زنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 377915
کلمات کلیدی
مهدیه قربانی
خبرنگار

مهدیه قربانی

آخرین اخبار