خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/26 - 10:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
محسنی بندپی با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رییسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس:

«غلامرضا نوری قزلجه» به عنوان رییس فراکسیون مستقلین برای اجلاسیه چهارم انتخاب شد

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، ضمن تشریح نحوه برگزاری انتخاب اعضای هیات رییسه این فراکسیون برای اجلاسیه چهارم از انتخاب نوری قزلچه به عنوان رییس آن خبر داد.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز(چهارشنبه 26 مهرماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، گفت: این نشست با اکثریت آراء تشکیل شد و ابتدا همکاران قبل از برگزاری مجمع عمومی سالانه فراکسیون که قرار شد برای چهارمین بار در آن هیات رییسه فراکسیون مشخص شود، حملات ددمنشانه و غاصبانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه را محکوم کردند و خواستار وحدت بیشتر مسلمانان جهان برای حمایت از مردم غزه و ایستادگی و مقاومت در مقابل حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی شدند.



نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این نشست رای‌گیری برای انتخاب هیات رییسه این فراکسیون در اجلاسیه چهارم در دستورکار قرار داشت.



وی با اشاره به انتخاب خودش به عنوان سخنگوی فراکسیون برای اجلاسیه چهارم، تصریح کرد: بر اساس آراء اخذ شده غلامرضا نوری قزلجه به عنوان رییس، ذبیح الله اعظمی ساردوئی و جلیل رحیمی جهان آبادی به عنوان نواب اول و دوم رئیس، شیوا قاسمی پور و محمد باقری به عنوان دبیران اول و دوم و محمدرضا صباغیان بافقی به عنوان ناظر انتخاب شدند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: محور اصلی بحث نشست امروز این فراکسیون نیز پیرامون حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی بود و به این مهم تاکید شد این رژیم جعلی به سطحی از رذیلت رسیده‌اند که از حمله به بیمارستان، بیماران مظلوم و مردم بی‌پناه نیز دریغ نکردند.



سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بی‌تردید همه باید دست به دست هم دهیم تا با حمایت همه جانبه از مردم غزه پیرو ولایت امر ولی مسلمین بتوانیم هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 370112
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار