خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/07 - 16:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : دیوان محاسبات
گودرزوند چگینی:

عملکرد دیوان محاسبات در برخورد با فساد قابل تقدیر است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: عملکرد دیوان محاسبات در برخورد با فساد در ادارات قابل تقدیر است و عملکرد این نهاد بیانگر حرکت رو به جلو است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مهرداد گودرزوند چگینی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمجید مقام معظم رهبری از عملکرد دیوان محاسبات نشان دهنده، حرکت رو به جلو این نهاد نظارتی است، اظهار کرد: با روی کار آمدن رئیس جدید دیوان محاسبات کشور، اقدامات خوبی توسط این نهاد نظارتی انجام شده و خوشبختانه زحمات دیوان محاسبات به نتیجه رسیده و تمجید مقام معظم رهبری نشان دهنده همین امر است. 



وی با تاکید بر لزوم توجه بر ادامه‌دار بودن عملکرد دیوان محاسبات کشور در برخورد با فساد در ادارات گفت: یکی از وظایف اساسی دیوان محاسبات بهبود وضعیت کاری در ادارات، نظارت بر عملکرد و برخورد با فساد بوده است لذا این امر به بهترین نحو ممکن توسط دیوان محاسبات به انجام رسیده است.



عضو کمیسیون برنامه، بودجه مجلس و محاسبات مجلس بیان کرد: سالم‌سازی محیط اداری یکی از درخواست‌های مهم مردم از مسئولان است و در این خصوص مجلس شورای اسلامی ریلگذاری کرده و دیوان محاسبات به بهترین نحو آن را به سرانجام رسانده است.



گودرزوند چگینی یکی از اقدامات مهم در کشور را ارزیابی درست عملکرد مسئولان دانست و تصریح کرد: ارزیابی درست از عملکرد دستگاه‌ها منجر به افزایش راندمان کاری در نهادهای مختلف می‌شود لذا از دیوان محاسبات انتظار داریم به این عملکرد خوب خود در این راستا ادامه دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 342930
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار