خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/09 - 10:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : دیوان محاسبات
پزشکیان با اشاره به اقدامات دیوان محاسبات در دوره جدید فعالیت‌:

دیوان محاسبات گام های موثری برای ارتقا نظارت برداشته است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت:دیوان محاسبات اقدامات و گام های موثری برداشته است و در دوره جدید فعالیت‌هایی انجام داده‌اند که در گذشته شاهد آن نبودیم.

مسعود پزشکیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در خصوص گزارش‌های ارائه شده توسط دیوان محاسبات در کمیسیون بهداشت و درمان در زمینه اجرای قانون برنامه ششم توسعه، گفت:دیوان محاسبات اقدامات و گام موثری برداشته است  و در دوره جدید فعالیت‌هایی انجام داده‌اند که در گذشته شاهد آن نبودیم.



نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید به دیوان محاسبات در راستای تکمیل اقدامات نظارتی آنها کمک کنیم، ادامه داد: باید به این سیستم نظارتیکمک کنیم تا بر اجرای صحیح قوانین مصوب توسط دولت و رسیدن اعتبارات تخصیص یافته در استان‌ها نظارت کند. در بسیاری از اوقات منابع تخصیص یافته در محل‌هایی هزینه می‌شود که مورد نظر قانون نبوده است.



ارتقا گزارش های دیوان محاسبات در مقایسه با گذشته 



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه درخواست ما امروز از مسئولین دیوان محاسبات این است که مسائل را تا انتها پیگیری کنند، عنوان کرد: گزارش ارائه شده توسط دیوان محاسبات در کمیسیون بهداشت و درمان در مقایسه با گزارش‌های ارائه شده در گذشته دارای اطلاعات بیشتر و بهتری است.



عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی  خاطرنشان کرد: محور گزارش ارائه شده توسط دیوان محاسبات در کمیسیون بهداشت و درمان در زمینه میزان اجرای قوانین برنامه ششم توسعه و تحقق اهداف قانون گذار در این قانون بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 351126
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار