خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/29 - 17:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
قادری؛

گسترش روابط تجاری با کشورهای تحریم شده توسط ایالات متحده باعث تقویت همبستگی جبهه مقابل آمریکا می شود

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: گسترش روابط تجاری با کشورهای تحریم شده توسط ایالات متحده باعث تقویت همبستگی جبهه مقابل آمریکا می شود.

جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به گسترش روابط تجاری با کشورهای تحریم شده توسط آمریکا و تاثیر آن بر اقتصاد ایران اشاره کرد و گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران با تحریم‌های ظالمانه دشمن مواجه شده دقیقا این قبیل کشورها نیز با همین تحریم‌ها گریبان‌گیر می باشند و الان زمان مناسبی بوده تا بتوانیم ارتباطات دوجانبه را با این کشورها تقویت کنیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: گسترش روابط تجاری با این کشورها که با تحریم‌های آمریکا مواجه شده‌اند هم به نفع ایران خواهد بود و هم اینکه جبهه مقابل آمریکا با همبستگی تقویت می شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر روابط تجاری ایران با این کشورها توسعه پیدا کند به آمریکایی‌ها ثابت کرده‌ایم که راه دور زدن تحریم‌ها را می‌دانیم و هیچ کسی هم نمی‌تواند مانع از اقدام شود.

وی  اضافه کرد: وقتی که می‌توانیم بخشی از نیازهای کشور را از ارتباط  تجاری با کشورهایی که از سوی آمریکا تحریم شده‌اند برطرف کنیم باید این کار انجام دهیم. بنابراین دولت جدید باید از این ظرفیت بخوبی استفاده کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 383685
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار